Надзвичайно зручний предмет одягу світшот – щось середнє між товстовкою і светром, який нещодавно був атрибутом виключно спортивного стилю, зараз гармонійно вписується навіть в діловий образ. Світшоти жіночі однакового крою, проте істотно відрізніються за дизайном.
За компанію із іншим, спочатку спортивним, одягом, таким, як лосини, футболки оверсайз, кросівки, світшот перемістився із спортзалу в повсякденний гардероб. Популяризація спортивного одягу сталася сама собою ще в 80-ті роки з простої причини: завзятим спортсменам ліньки було переодягатися після тренувань, і одяг з баскетболу (широкі футболки), аеробіки (лосини та боді), лижного спорту (светри з візерунками) плавно перейшов на вулиці міста і прекрасно там прижився.
Світшоти активно застосовувались підчас пробіжок, а надалі – майже скрізь, аж до урочистих заходів в найнесподіваніших комбінаціях із шпильками та спідницями плісе. Усе це завдяки демократичним тенденціям в моді:
На перший погляд, усі ці стилі одягу можуть здаватися чимось однаковим, де хаотично поєднуються речі несумісного формату: кросівки з шовковими спідницями, джинси та туфлі на підборах, спортивний костюм і сумочка зі стразами. Парадокс усіх цих поєднань в тому, що вони дійсно зустрічаються в реальному житті, тільки виглядати можуть зовсім по-різному: у виконанні знаменитостей (наприклад, Мадонна) це чомусь виглядає органічно (та ж сумка із стразами плюс спортивний костюм), а будь-де на вулиці – це верх поганого смаку.
Причина в тому, що одяг, який виходить за рамки строгого формату, має бути бездоганним: брендовим, в дуже хорошому стані, плюс, звичайно, зачіска й макіяж. Тоді це виглядає креативно. І звичайно ж, потрібно мати дуже тонкий смак, щоб вдало балансувати на межі креативу і несмаку. Кожен з цих стилів має свої певні межі та походження. Наприклад, спорт шик з’явився під час масового захоплення аеробікою і бодібілдингом. Пізніше він з’явився у середині нульових років. Потім межі стилів повернулися, як раніше, і спортивний одяг знов «загнали» у спортзали, де йому й належить бути. Нова хвиля популяризації настала у 2015 році поряд з надмірним захопленням здоровим способом життя.
Своєрідний стиль swag – більше атрибут афроамериканських естрадних виконавців андеграундного формату та їх прихильників. Тісно переплітається із специфічними брендами (виробники кепок, кросівок і т. д.).
Якщо відійти від стереотипів, виявляється, що світшот ідеально поєднується не лише з джинсами, але і з спідницями, причому досить романтичного виду. Їх можна комбінувати навіть з діловим костюмом разом з кросівками, або шпильками.
Світшоти бувають однотонні, але найчастіше їх прикрашають принти, малюнки й візерунки 3D.
Що зображають на світшотах:
Як не дивно, цілком дорослі речі прикрашаються Мікі-Маусами і єнотами, і це вважається цілком нормально, а не інфантильно.
Купити світшоти жіночі – означає внести різноманітність у свій гардероб та відкрити нові грані власного образу.