Умови оплати і доставки

Шановані клієнти! Дякуємо, що відвідали наш online магазин модного одягу Fashion5. Сподіваємось на приємну співпрацю!

Оформити самостійно замовлення на сайті Ви можете у будь-який слушний для Вас час. Обробка замовлень менеджерами здійснюється щодня з 9: 00 до 18: 00, вихідний неділя.

Як оплатити замовлення?

Ви можете оплатити замовлення наступним способом:

  1. На карту банку (комісія банку оплачується окремо і не входить у вартість товару).
  2. Оплата готівкою при отриманні на Новій пошті. При виборі цієї послуги передплата 100грн!
  3. На розрахунковий рахунок (ФОП 2 група).

Вартість доставки визначається по тарифах компанії-перевізника і оплачується клієнтом. Підготовка замовлення 1-3 дні після оплати (детальніше орієнтує менеджер за фактом замовлення). Після оплати ОБОВ'ЯЗКОВО повідомите менеджера. Зберігайте квитанцію після оплати. Одяг ТМ Angel Provocator здійснюється по передзамовленню, термін виконання близько 10 робочих днів.

При замовленні від 3х одиниць будь-якого товару діє гуртова ціна.

Як отримати замовлення?

По території України доставку здійснюємо такими службами доставки:

  1. "Нова пошта"
  2. "Інтайм"
  3. "Делівері"
  4. "Пошта України"

Також можлива доставка в інші країни!

Звертаємо увагу, що у кожної служби доставки свій термін зберігання (в середньому до 7 днів), якщо не встигаєте забрати вчасно - посилка з обновкою поїде назад. Якщо на момент доставки Ви у відїзді, або не зможете відразу забрати - попередіть менеджера і ми відправимо до потрібного для Вас дня.

Обмін і повернення

Обмін товару здійснюємо унаслідок виробничого браку або пересорта в течії 14 днів згідно чинного законодавства України. Якщо виникла проблема, необхідно зв'язатися з менеджером і прислати фото доказу у Вайбер або на email. При обміні на інший розмір або модель заповніть форму повернення товару і пришліть нам на e - mail. Після узгодження з менеджером товар приймається в заводському виді, чистим, з усіма бірками і упаковкою, без слідів ношенн та прання. Без форми на повернення, вибачте, але товар не приймаємо! Обмін товару здійснюється за фактом отримання Вашої посилки. Пересилку оплачує клієнт. Уважно ознайомтесь з розмірною сіткою в уникнення непорозумінь! Якщо є додаткові питання - ставте, наш менеджер допоможе Вам зробити правильний вибір, щоб уникнути Ваших зайвих тимчасових і фінансових витрат.

При оформленні обміну або поверненні необхідно заповнити роздрукрвану вами форму, або, якщо немає можливості, зкласти листа з наступними ОБОВ'ЯЗКОВИМИ пунктами:

  1. Номер замовлення
  2. Копію паспорта отримувача (прикрипіти окремим файлом)
  3. Артикул моделі
  4. Причину возврату або обміну
  5. Дату отримання посилки
  6. Прикласти копію квитанції об оплаті, чи прислати фото виписки (окремим файлом).

Повернення та фінансові витарти

Транспортні витрати при поверненні здійснюються за рахунок покупця. Виключення - товар з виробничим браком, відправляється назад за рахунок нашої компанії. Повернння грошових коштів здійснюється на картку ПриватБанку клієнта протягом 7 робочих днів від дня отримання товару зі складу. Для прискорення процесу повернення, рекомендуємо залишати грошові кошти на балансі при наступних замовленнях.


Product successfully added to the product comparison!